جان ور

ساخت وبلاگ

 

مزیت اصلی مانتو و روپوش پزشکی

کت های پزشگی

5 مزیت اصلی مانتو و روپوش پزشکی

5 مزیت اصلی مانتو و روپوش پزشکی از مهترین موضوعاتی که ما می خواهیم در این مقاله به آن بپردازیم. مانتو های پزشکی یک سمبل زیبا برای کارکنان درمان می باشد. مانتو ها و رپوش های پزشکی دانش، موقعیت اجتماعی و حس راحتی شما را هنگام استفاده از آنها نمایش می دهند.  یک موضوعی که ما کمتر بدان پرداخته ایم دلیل پوشیدن این مانتو های پزشکی می باشد. در ادامه به بررسی 5 مزیت اصلی مانتو و روپوش پزشکی می پردازیم:

موجب می شود شما راحت باشید

یک روپوش و مانتو آزمایشگای خوب باعث می شود در طولانی ترین شیفت های کاری شما راحت باشید. در استفاده های طولانی مدت که تحرک بالایی دارید بسیار مهم است که البسه پزشکی مناسب از پارچه ای داشته باشید که در برابر لکه ها و مایعات مقاوم باشد. اسکراب ها، مانتو ها و روپوش های پزشکی جان ویر این خاصیت ها را دارند.

اعتماد و مهارت را مشخص می کنند

یک لباس پزشکی مناسب مانند مانتو پزشکی جان ویر باعث می شود همه کارکنان درمان به صورت حرفه ای و با استعداد به نظر برسند. لباس های پزشکی مانند اسکراب های مردانه و زنانه تولیدی در مجموعه جان ویر با توجه به استانداردهای روز پزشکی تهیه و تولید شده است.

بیماران روپوش ها ی زیبا و طرح دار را ترجیح می دهند

مطالعات بسیاری انجام شده است که مبین این می باشد که بسیاری از بیماران تحت تاثیر لباس پزشکان قرار می گیرند و این مسئله بر روحیه بیمار تاثیر می گذارد. این مطالعه در ادامه توضیح می‌دهد که بیشتر بیماران، پزشکان و پرستارانی را ترجیح می‌دهند که روپوش ها و مانتو ها سفید آزمایشگاهی زیبا به‌ویژه در هنگام برخورد اولیه‌شان بپوشند.

بهترین لباس برای ارائه میزان دانش شما می باشد

شما برای اعتبار خود کار و تلاش می کنید و حق دارید بهترین مانتو و اسکراب پزشکی را بپوشید. زیرا روپوش های پزشکی یکی از بهترین نماده های شناخته شده پزشکی می باشد. یک اسکراب طرح دار می تواند نام، عنوان و اعتبار شما را نمایش دهد. یک لباس طرح دار زیبا در برابر خدشه ها هنگام کار مقاوم است این را در هنگام سفارش کار مورد بررسی قرار دهید.

شما را باهوش تر نمایش خواهند داد

تحقیقات نشان می دهد که پوشیدن کت و روپوش، اسکراب آزمایشگاهی  هر روز می تواند شما را در کارتان بهتر کند. اکثر مردم لباس را با دقت و توجه مرتبط می دانند و بنابراین هنگام پوشیدن لباس مناسب به وظایف خود توجه بیشتری نشان می دهند. به طور خاص، پزشکان و پرستاران شرکت کننده افزایش تمرکز و کاهش خطاهای کلی را نشان دادند. مطالعه دیگری از دانش‌آموزانی که هیچ‌کدام در رشته پزشکی تحصیل نمی‌کردند، خواست که کت سفید آزمایشگاهی بپوشند و یک سری وظایف پیچیده را انجام دهند. کسانی که روپوش سفید پوشیده بودند نسبت به افرادی که لباس عادی به تن داشتند اشتباهات بسیار کمتری مرتکب شدند. جان ویر به عنوان یک تولید کنند ایرانی آماده است بهترین قیمت ها و طرح ها را برای شما ارئه کند.

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 153 تاريخ : شنبه 28 اسفند 1400 ساعت: 1:12

اسکراب های پزشکی و دلیل اهمیت آنها

ویژگی اسکراب های پزشکی

اسکراب های پزشکی و دلیل اهمیت آنها

اسکراب های پزشکی و دلیل اهمیت آنها را می خواهیم در این مقاله مورد بررسی قرار دهیم. در صنعت بهداشت و درمان، لباس فرم کادر درمان از اهمیت بالایی برخوردار است. روپوش، مانتو و اسکراب پزشکی کارمندان را در برابر آلودگی ها محافظت می کند و موجب می شود عملکرد بهتری داشته باشند. هر گروه کاری چه کار آزمایشگاهی، پزشکی، دندانپزشکی و حتی درمانگاهی لباس هدف خاص خود را دارد. اسکراب ها و روپوش های پزشکی جزء مهمی در ارائه مراقب های بهداشتی می باشند و نقش آنها در مراکز بهداشتی و درمانی مهم و ضروری می باشد. در اینجا برخی از مزایایی است که متخصصان پزشکی، امکانات مراقبت های بهداشتی و بیماران از اسکراب به دست می آورند:

 اسکراب های پزشکی محافظت کافی در برابر مایعات را برای بدن ایجاد می کنند.

اسکرابهای پزشکی با کیفیت بالا از پارچه ای ساخته شده اند که به اندازه کافی ضخیم است تا از تماس مستقیم مایعات بدن بیمار با پوست فرد استفاده کننده جلوگیری کند.

اسکراب ها از نظر اقتصادی کارآمد هستند

روپوش ها برای حداکثر استفاده و بازدهی هزینه طراحی شده اند. آنها از پارچه باکیفیت ساخته شده اند که هم ارزان است و هم می تواند حتی در برابر شستشو بسیار مقاوم هستند. این بدان معنی است که آنها می توانند تا سالها شستشو و سایش دوام بیاورند و به راحتی قابل تعویض هستند.

اسکراب ها راحتی و آزادی عمل بیشتری را برای استفاده کننده فراهم می کند

بر کسی پوشیده نیست که متخصصان مراقبت های بهداشتی برخی از سخت ترین مشاغل را در اطراف خود دارند. جدا از قرار گرفتن در معرض پاتوژن های مضر به طور منظم، آنها همچنین کسانی هستند که انتظار می رود در تمام شیفت کاری خود روی پای خود بایستند، ساعات طولانی کار کنند، بیماران را بلند کنند یا ساعت ها در کلینیک حرکت کنند. برای انجام کارها به طور کارآمد، آنها به لباس هایی نیاز دارند که به آنها راحتی بیشتری بدهد.

اسکراب ها بسیار کاربردی هستند

اسکراب‌ها با جیب‌های بزرگ و آزادی حرکتی بیشتر را به منظور آسان‌تر کردن کار برای استفاده کننده طراحی شده‌اند.

اسکراب ها متخصصان مراقبت های بهداشتی را به راحتی قابل شناسایی می کنند

مانند هر یونیفرم شرکتی، اسکراب ها به راحتی افراد حرفه ای محل را شناسایی می کنند. این شناسایی ها معمولاً با ترکیب رنگ های سفارشی یا چاپ/گلدوزی لوگوی کلینیک ارتقاء می یابد.

اسکراب ها به محافظت در برابر آلودگی متقابل کمک می کنند

آلودگی متقابل فقط یک مشکل در یک مرکز درمانی نیست، بلکه یک نگرانی برای سلامت جامعه است. اسکراب های پزشکی که در یک مرکز تخصصی (و نه در خانه های کارمندان) مورد استفاده قرار می گیرند، از انتشار عفونت ها و ویروس های احتمالاً مسری جلوگیری می کنند. اسکراب ها باید با دقت و با همان تمرکز روی بهداشت مانند سایر ملحفه های مراقبت پزشکی تمیز شوند.

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 151 تاريخ : جمعه 27 اسفند 1400 ساعت: 12:54

 

 

کارکنان مراقبت های بهداشتی نیز شایسته مد هستند

کارکنان مراقبت های بهداشتی نیز شایسته مد هستند، به اغراق می توان گفت اسکراب ها، روپوش ها و مانتو های پزشکی به عنوان یکی از بازارهای هدف برای سرمایه گذاری مبدل شده است. یکی اثرات جانبی که پاندمی کرونا داشت رابطه ما را با کارکنان مراقبت های بهداشتی که به صورت کامل تجهیز شده بودند، تغییر داد. برای طراحی و تولید تجهیزات پزشکی که ساده ترین آن ماسک می باشد، لوزام جدیدی تهیه و تولید شده است که تقریباً بخشی کار یک طراح لباس شده است.

اسکراب پزشکی

اکنون رابطه بین طراح و کارکنان مراقبت های پزشکی وارد مرحله جدیدی شده است. جوزی ناتوری، طراح معروف به خاطر لباس‌های راحتی و لباس‌های زیر زنانه، در حال پیوستن به Care+Wear، شرکت “پوشاک سلامت” است. خانم ناتوری آخرین شرکت کننده در تلاشی فزاینده برای تغییر موقعیت بخشی است که ممکن است یکی از بزرگترین، و نادیده گرفته‌شده‌ترین بخش‌های حرفه‌ای به‌عنوان پیشگامان بزرگ مرز بندی مد باشد.

 

آمار و روند جدید در اسکراب های پزشکی

طبق آمار Fortune Business Insights،در سال 2020 بازار جهانی پوشاک پزشکی، که اسکراب‌ها و روپوش‌های جراحی بزرگ‌ترین بخش آن هستند،  86.15 میلیارد دلار بود و انتظار می‌رود تا سال 2028 به 140 میلیارد دلار برسد. در همان زمان، آمار اداره کار ایالات متحده گزارش‌ها حاکی از آن است که انتظار می‌رود مشاغل مرتبط با مراقبت‌های بهداشتی از سال 2019 تا 2029 به میزان 15 درصد رشد کنند و 2.4 میلیون شغل جدید یا “شغل بیشتر از هر گروه شغلی دیگر” اضافه شود.

اگرچه برخی از پزشکان قبل از همه‌گیری از اسکراب دوری می‌کردند، وجود پاندمی کرونا اهمیت آنها را بیشتر کرده است. این تنها راهی است که همه افراد در بیمارستان می توانند خود را  با پوشیدن اسکراب ابراز کنند. وقتی به این فکر می‌کنید که وقتی سر کار می‌رویم چگونه خودمان را بیان می‌کنیم، دیوانه‌وار است که به پرستاران و پزشکان در طول تاریخ چنین فرصتی داده نشده است. از آنجایی که کدهای لباس در همه جا، از جمله در موسسات مالی و مدارس، دوباره ارزیابی می شوند، چرا کارکنان پزشکی باید معاف شوند؟

جمع بندی

این امر به‌ویژه با توجه به روشی که همه‌گیری کارکنان مراقبت‌های بهداشتی را به مرکز گفتگوهای فرهنگی سوق داد و آنها را به قهرمانان تبدیل کرد و با توجه به ظهور لباس های راحت که اختیارات طراح را به قلمرو لباس‌های کشدار و راحت گسترش داد،همین امر موجب طراحی و تولید اسکراب های پزشکی شده است و امید است این روند در آینده با توجه به افزایش کارکنان این بخش نیز بیشتر شود.

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 22 اسفند 1400 ساعت: 1:13

راه های پیشگیری از پاندمی کرونا

راه های پیشگیری از پاندمی کرونا یکی از مهمترین اقداماتی است باید توسط همه مردم برای جلوگیری از همه گیری این پاندمی صورت گیرد. جان ویر به عنوان یکی از برترین تولید کننده البسه پزشکی، روپوش جراحی و مانتو پزشکی، اسکراب جراحی به بررسی عوامل مهم و ضروری برای پشگیری از پاندمی کرونا خواهیم پرداخت.

 

عوامل مهم و ضروری برای پیشگیری از کرونا

  • زمانی که واکسن در دسترس شماست واکسن بزنید.
  • حداقل 1 متر از دیگران فاصله بگیرید
  • در مواقعی که فاصله گذاری فیزیکی امکان پذیر نیست یا در محیط هایی با تهویه ضعیف هستید، از ماسک مناسب استفاده کنید.
  • فضاهای باز و دارای تهویه مناسب را نسبت به فضاهای بسته انتخاب کنید. اگر در داخل خانه هستید، پنجره را باز کنید.
  • دست های خود را به طور مرتب با آب و صابون بشویید یا با مالش دستی حاوی الکل تمیز کنید.
  • هنگام سرفه یا عطسه دهان و بینی خود را بپوشانید.
  • اگر احساس ناخوشی می کنید، در خانه بمانید و تا زمان بهبودی خود را در انزوا قرار دهید

 

جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 138 تاريخ : چهارشنبه 18 اسفند 1400 ساعت: 12:50

مانتو پزشکی اسپرت

مانتو پزشکی جان ویر یکی بهترین تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای کادر درمان، پزشکان محترم می باشد. این مانتو و شلوار های پزشکی با داشتن پارچه با کیفیت و فوق العاده سبک برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد. این مانتو های جراحی مناسب برای تمامی بخش های بیمارستانی و درمانگاهی می باشد. جان ویر یکی از تولید کنندگان برتر اسکراب، مانتو، روپوش، ست اسکراب ، اسکراب های طرح دار مردانه و زنانه می باشد.

 

روپوش و مانتو پزشکی جراحی پوشاک جان ور

  • قیمت مناسب و رقابتی
  • طراحی فوق العاده زیبا
  • پارچه مناسب
  • شستشوی راحت و آسان
  • خنکی و سبکی هنگام استفاده
  • ست های پزشکی
جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 121 تاريخ : دوشنبه 16 اسفند 1400 ساعت: 11:29

مانتو پزشکی کلاسیک

مانتو پزشکی جان ویر یکی بهترین تجهیزات پزشکی مورد نیاز برای کادر درمان، پزشکان محترم می باشد. این مانتو و شلوار های پزشکی با داشتن پارچه با کیفیت و فوق العاده سبک برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد. این مانتو های جراحی مناسب برای تمامی بخش های بیمارستانی و درمانگاهی می باشد. جان ویر یکی از تولید کنندگان برتر اسکراب، مانتو، روپوش، ست اسکراب ، اسکراب های طرح دار مردانه و زنانه می باشد.

 

روپوش و مانتو پزشکی جراحی پوشاک جان ور

  • قیمت مناسب و رقابتی
  • طراحی فوق العاده زیبا
  • پارچه مناسب
  • شستشوی راحت و آسان
  • خنکی و سبکی هنگام استفاده
  • ست های پزشکی
جان ور...
ما را در سایت جان ور دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : جان ور janwear بازدید : 127 تاريخ : سه شنبه 10 اسفند 1400 ساعت: 13:24